Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2011 07:42 - Из цикъла "Сказания на БОГ" - АЗ СЪМ...
Автор: ramus Категория: Други   
Прочетен: 1952 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 20.05.2013 13:40


     

От Нищото и Безмълвието се "появиха" звуко-образи. И се "връщаха" отново там. Излизаха чрез "думи", изричаше ги "някой"...

..."Някой", който беше "дошъл" от Нищото и Безмълвието...
...И живееше "навсякъде"
- сред Нищото и Безмълвието беше "НИКОЙ-НИЩО", а сред света, беше "АЗ-някой" - АЗ СЪМ.

".... Аз съм..." - звучаха мислозвуците -
" Аз съм спящ и сънуващ света си,
Аз съм Събуждащ се и Живота в непрекъснато събуждане - "най-стария сън на света"...
Аз съм - Енергия, Мислител, Съзидател и Разрушител,
Аз съм - Съня и Будителя, Умиращия и Живеещия, Желаещия и Равнодушния,
..........
Когато "СЪМ", ставам "АЗ",
И после обратно - пак изчезвам и вече е "НИКОЙ-НИЩО"..............

========================================

В тишината на Вселената се редяха звуко-образи...

"Аз - ...
сънуващия живот на "дете", създавам злото, за да "търся" добрите неща... И не видях, че От злото се ражда "доброто" и от доброто се ражда "Зло"

"Аз - ...
търсих доброто, за да бъда "добър".
Сътворих търсенето и намирането - избрах "нещо" и го нарекох "ДОБРО" - дадох му "име"
и така всичко различно от него остана ЗЛОТО.
И така винаги злото е "повече" от Доброто, защото реших, че Доброто е само едно, само избраното...С едно име...
Но защо? Нима само заради "търсенето"?".........
----------------------------------------------

В тишината на Вселената се редяха МислоЗвуци...:

"Бях дете и търсих да бъда "добър".
Един ден пораснах и спрях да търся доброто, започнах да търся "добрите"... Виждах "този", или "онзи", докато веднъж "видях", че бяха същите като мен - търсещи "своето добро"...

  После... един ден се "видях в огледалото" и чак тогава разбрах, че бях избрал "очите" на злото, за да търся някакво "добро" и чак тогава разбрах, че всички като мен "търсиха" нещо което да "нямат". И го "загубваха" за да могат да го търсят...
... и да играят на "намиране", самообричайки се да не го "НАМЕРЯТ...

  После... един ден доброто го "загубих"... не го виждах, почнах да търся "Злото" и Лошите... Търсих неуморно и непрестанно Злите хора...
Но вече не беше същото - защото... не ги намерих.

  После... навсякъде "виждах" само такива като мен - хора и "огледала"... и отражения на "очите с които се гледаха".
И не намерих "злото", нито "лошите"...
Не намерих и "добрите"...

  После... изгубих Красотата и Грозното, Истината и Лъжата, Смисъла и Безмислието, Желанията и Надеждата...
През Светлината преминах през Мрака, и се изгубиха и двете.
Така останахме само "АЗ" и Огледалото "СЪМ"

  После... си изгубих и "Огледалото"... и останах само АЗ - нямаше нито Добро, нито Зло, защото остана само едно - само АЗ, без СЪМ...

  После... нямаше как да остане АЗ, защото то няма смисъл, докато има само Едно Нещо, съставено от много неща... и много огледала...

  После... всичко се изгуби... и Мен вече ме "нямаше"...

Не остана дори и "после"................
-------------------------------------

От тишината на НИЩОТО се появиха МислоЗвуци -
 - "Кой ли ставам когато заспя? - запита се "Странника"...
- А когато се събудя?
- Но от кой сън и кога се събуждам всъщност?
... И един ден се събуди ... и вече го нямаше "СТРАННИКА"...
-------------------------------------

 От Тишината на Нищото се редяха МИСЛОЗВУЦИ... и се връщаха обратно, отразявайки се в огледалото на ЖИВОТА...

...и в едно от безкрайните си Сега, Бог се събуди и се запита:
"кой ли ставам, когато сънувам многото си "МЕН"?...
Нима Света го има, докато "спя"? Нима докато сънувам, ставам "АЗ" и после "СЪМ".....
Но се събуждам и остава само "СЪМ"... а след това нищо не остава...
---------------------------------

  В тишината на НИЩОТО се върнаха всички мислозвуци... и се стопиха в нея... И останаха там, докато БОГ беше "БУДЕН"...
  И "докато" беше БУДЕН, и нямаше АЗ, "имаше" всички свои сънуващи АЗ-ове едновременно и заедно - само в един миг... Те  -> БЯХА - > Това -> което БОГ -> НЕ БЕ.
И БОГ "можеше" само да ги "СЪНУВА"
И тях ги имаше само в съня на БОГ...
И БОГ го "имаше" само в техния сън, докато са "АЗ СЪМ"

Както сме всеки един от "нас" -
Докато има АЗ, сме само едни. Затова и така се нарича - АЗ > Избор на това "КОЙ СЪМ -> В ТОЗИ МИГ"
А загубим ли АЗ-а си, ставаме всички Аз-ове във Вселената - безкрайна, като Бог... и Аз-овете "МУ" -> всеки човек, всяко "нещо"...
 
  И всеки от "НАС" - Азовете, сънува БОГ
и Бог (се) сънува "през" всеки от НАС...
Сънува се чрез безкрайните СЕБЕ СИ, в превъплъщенията на безкрайната Вселена
Именно затова е БОГ... и затова и НАС ни "има"...

----------------------------------

... В "началото" НЕ бе Словото - защото нямаше "КОЙ" да говори... Нямаше и защо... И защото за БОГ няма как, и няма защо да има НАЧАЛО

    И Словото не бе у БОГ - защото нямаше на кой да "разказва"... Нямаше и нужда от СЛОВО...

... И БОГ засънува, будувайки...
    И се "появи" -> "АЗ" и после "СЪМ..."
     И се "РОДИ" ВСЕЛЕНАТА...
безкрайните много АЗ, разделиха Вселената на Много "неща",
И всеки АЗ им даде ИМЕНА... И РОДИХА СЛОВОТО... И словото бе у всеки АЗ
   
    Може би - за "НЯКОИ", това да беше "НАЧАЛО"...
    "НАЧАЛО" - за "НОВИТЕ АЗ-ДЕЦА - сънища на БОГ"

    И БОГ отново и отново СЪТВОРЯВАШЕ -- СЕБЕ СИ
    и всеки от безкрайните много АЗ, сътворяваше БОГ... и себе си
    по ОБРАЗ и ПОДОБИЕ
   - в ЕДИНСТВОТО - отвъд "Малкото" и "Голямото"
    и "каквото ГОРЕ, това е и ДОЛУ"
    Сънищата и Будността - ЗАЕДНО и ЕДНОВРЕМЕННО
    В ЕДИН ЕДИНСТВЕН
             ВЕЧЕН 
                     БЕЗКРАЕН МИГ -

                                         "СЕГА"
    .........     ......        ....           ...                ..                            .




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

Архив